기업회원 변호사
기업회원가입

HOME < 업무소개 < 해외수입조사 WFYS
 해외수입조사 WFYS We Find Your Seller
 
 
국제법률연구원(www.ilri.co.kr)은 해외수입조사 수출자 셀러 찾기 WFYS 서비스를 제공하고 있습니다.
International Legal Research Institute(www.ilri.co.kr) provide a WFYS We Find Your Seller service.

 

해외수입조사 수출자 셀러 찾기 WFYB We Find Your Buyer

해외수입을 하려고 해외의 고품질 합리적 가격의 제품을 찾는데에는 많은 시간과 비용이 필요합니다. 또한 열심히 노력했지만 시행착오와 기대에 대한 실망을 경험하기도 합니다.

이에 국제법률연구원(ILRI)이 지난 1991년부터의 국가별 국제계약 경험으로 귀사를 지원합니다. 귀사가 수입하고자 하는 제품을 조사하여 적절한 품질과 가격을 제안한 셀러만 선별하여서 인계해 드리는 해외수입조사 수출자 셀러 찾기 WFYS 서비스는 귀사의 외국어 소통, 시행착오, 시간과 비용 문제를 줄여드립니다. 

It takes a lot of time and expense to find high-quality and reasonable-priced products from overseas for your importation business. Also, despite your hard work, you are often disappointed by trial and error and expectations. 

In this regard, the International Legal Research Institute (ILRI) supports your company with experience in international contracts by country since 1991. WFYS We Find Your Seller service reduces your foreign language communication matter, trial and error, time and cost problems.

 

국제법률연구원 보장사항 Guaranty

1. 전세계 수츨자 셀러 제품 조사.

    Product survey of exporters around the world..

2. 적절한 수출자 셀러를 선별해 가격 협상단계에서 귀사에게 인계.

    We select the appropriate exporter and take over to you during the price negotiation stage.

   [ What stage have we progressed with this Seller?   1. Register your interested product on our global Intranet ㅡ> 2. Product survey ㅡ> 3. Find the appropriate Product and Seller ㅡ> 4. Send a Propsal, Letter of Intention ㅡ> 5. Confirm the price to import  ㅡ> Now you can contact the Seller directly to set the price and sign the contract. ]

 3. 1주일 이내에  해외 수출자 셀러 인계.

    We report Seller informations within 1 week.

 

국제법률연구원 해외수입 수출자 셀러 조사보고서 내용 Sample of RESERCH REPORT

1. 셀러 주소 Sellerr's Country name and adress/directory:    ex. United States. Port of LB 415 W. Ocean Blvd. Lon beach, CA 90802 / P.O. Box 570 Long Beach , CA 90801

2. 담당자 성명과 직위 Buyer's in Charge Position / Full name:    ex. Manager / Amanda Hathaway

3. 담당자 직통번호 Phone number in Charge    ex. 1-000-0000-0000

4. 담당자 팩스, 이메일 Fax / E-mail in Charge:    ex. 1-000-0000-0000 / amanda@0000.00

5. 담당자 업무시간 Available discuss time:    ex. 09:30 - 11:30 and 14:00 -17:00

6. 현지시차 Time comparision:    ex. Buyer: Long Beach USA Monday 1 January 09:00  PST -> You: Milano Italy Tuesday 2 January 18:00 CET

7. 현지 위도/경도/고도 Latitude/Longitude and Elevation:    ex. 33°47'N / 118°11'W and 11m

8. 현지 통화, 환율 Currency comparision with Buyer:    ex. Buyer USD 1 -> You EUR 0.8286

9. 제품명칭 Desired Product Name: ex. Wine

10. 제품종류 Type in Product:  ex. Red wine

11. 원산지증명 Origin:  ex. Italy

12. 저장기간 Shelf life:  ex. Long term

13. 포장상세 Ageing container:  ex. 750ml Bottle

14. 재료상세 Alcohol content:  ex. 14%

15. 사용상세 Use:  ex. Table wine

16. 특징상세 Taste:  ex. Dry

17. 색상상세 Color:  ex. Ruby red

18. 원재료품종 Grape:  ex. 100% Cabernet Sauvignon

19. 수량상세 Quantity required:  ex. MOQ or 3 pallet or 000

20. 운송상세 Shipping Terms:  ex. CIF/FOB

21. 도착항구 Destination Port:  ex. Long beach, California

22. 지불방식 Payment Terms: L/C or T.T or CASH/CREDIT CARD/ESCROW or To be discussed with suppliers

23. 가능하면 사업자등록증 if available. Certificate of Business Registration

24. 가능하면 무역실적증명 if available. Certificate of Trade Performance

25. 가능하면 여권복사본 if available. Passport

 

진행절차  Process

송금후 아래와 같이 귀사의 정보를 이메일 info@ilri.co.kr 보내주세요.

Remit fees in Eur (Research fee or Contract revision fee or Renew fee) And email(info@ilri.co.kr) us your(Seller's) Information to promote/advertise all of the world;    

1. 사무실 및 주소, 웹사이트, 담당자 핸드폰, 전화, 왓츠앱, 스카이프, 페이스북메신저, 카톡, 팩스, 이메일:    

     Buyer's Office and Factory Adress, Website, Person in charge's Mobile phone, Fax, Email, Website:

2. 사업자등록증, 수출실적증명서:

     Buyer's Certificate of Business Registration, Certificate of Trade Perfomance:

3  귀사의 24시간 연결 핸드폰 왓츠앱/스카이프/메신저/카톡에  당사의 24시간 연결번호 +82-01052950621 를 등록:   

     Name of person in charge's Available discuss time and WhatsApp or Skype connection in +82-(0)1052950621

4. 수입할 제품의 사진 또는 희망하는 비슷한 제품의 제원 및 상세설명: (핸드폰 문자로 한글로 주시면 실비로 번역해 드립니다..)

      Product's specification & Detailed description and Pictures:

5. 귀사의 수입 능력을 증명할 서류 (법인등기부등본, 사업자등록증, 무역실적증명서, 은행잔고증명서, 보유한 특허 증명서 등)

    Documents proving your company's ability to import (copy of corporate registration, business registration, trade performance certificate, bank balance certificate, patent certificate, etc.)

 

비용 Fees

1. 등록 및 준비비: 300유로. Regisration on intranet and Proposal prepration: Eur 300.

2. 리서치비: 수출자 셀러사 2개 2000유로. Research report : Eur 2000 per 2 Sellers interested in your product.

3. 선택비용 Option fee:

3-1. 국제계약서 작성 1000유로.Distributorship/Sales Agreement written in english Eur 1000

3-2. 국제전화통역 100유로/시간당 Teleconference interpretation fee Eur 100/hour

3-3. 서류번역  영한10유로, 한영15유로/250단어 Translation basic Eur 10 or 15/250 words

4. 서비스 불만족시: 1개사 리서치 무료 제공. Dissatisfication: If you are not satisfied, we give 1 more report.

5. 여전히 불만시: 50% 할인가로 갱신계약.

단가와 품질 문제로 계약이 되지 않는 것은 저희의 책임이 아니며, 이미 제공 받으신 보고서 내용으로 시간이 몇 년이 지나서도 직접 연락해 조건을 변경해서 계약을 할 가능성이 있기에 환불은 정황상 불가합니다.

Still not satisfied: Renewal contracts are possible at a 50% discount. Sorry, We can't refund because we gave you all informations you need.  It is not our responsibility and obbligation to not sign contracts with each other due to it price and quality issues. You may contact directly at any time to make a contract again even after several years have passed.